עסקים
  • עמוד הבית
  • ניהול עסק
  • ניהול עובדים
  • הנהלת חשבונות
  • זכויות עובדים
  • בלוג
תפריט
  • עמוד הבית
  • ניהול עסק
  • ניהול עובדים
  • הנהלת חשבונות
  • זכויות עובדים
  • בלוג

עבודה מסביב לשעון: כך תנעימו את שהות העובדים במשרד

23 באוקטובר 2018

כשהעבודה מתבצעת מסביב לשעון, העובדים מתחילים לעבוד מוקדם בבוקר ומסיימים את שעות העבודה רק בערב, ולעיתים גם בשעות מאוחרות הרבה יותר. מי שעובד בתחום הדיגיטל או ההייטק, נשאר במשרד לא מעט פעמים בשעות לא שגרתיות. איך אפשר להנעים את שהות העובדים במשרד? אספנו עבורכם כמה טיפים שימושיים במיוחד!

עובדים במשרד

חדר כושר במשרד? בהחלט כן!

מחקרים הוכיחו לא מכבר, שהימצאותו של חדר כושר במתחם העבודה מסייע לעובדים לשפר את תפוקתם באופן משמעותי. למרות שרבים מבעלי העסקים חושבים שמדובר בבזבוז שעות העבודה, התוצאות מוכיחות אחרת. העובדים מתאמנים במהלך העבודה, מה שמסייע להם להיות מפוקסים וחדים יותר, כך הם שבים לעבוד מלאי מרץ ועם כוחות מחודשים. בחרו חלל אחד במתחם העבודה, והפכו אותו למקום ספורטיבי בעבור העובדים. תוכלו לעשות זאת באמצעות קניית ציוד לחדר כושר, תוך שכדאי להצטייד בהליכונים, משקולות ומגוון מכשירים בהתאם לצרכי העובדים.

לקנות קפה בחוץ? מה פתאום!

אם עדיין לא הצטיידתם במטבחון משרדי מאובזר, עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לעשות זאת! ציידו את המטבח בקפה, קפסולות בטעמים שונים, תיוני תה ואפילו שוקו! במקום לרכוש קפה מידי בוקר, העובדים יוכלו להתרענן במהלך היום במטבחון המאובזר של המשרד. כמו כן, רצוי לדאוג למלאי עוגיות ונשנושים בעבור העובדים. לעיתים העבודה אורכת זמן רב כך שלעובדים כמעט ואין פנאי לאכול או להזמין אוכל למשרד. היעדר אכילה עלול לגרום לעצבנות וכאבי ראש – וזה לא משהו שאתם רוצים במשרד שלכם. רכשו מגוון רחב של עוגיות ושתייה חמה והעניקו לעובדים את האפשרות לצאת להפסקות קפה יזומות במהלך היום. אמנם יש לא מעט דרכים לשפר את תפוקת העובדים, אבל מטבחון מאובזר זה בהחלט משהו שכדאי ליישם במתחם העבודה שלכם.

פינת מנוחה: פופים צבעוניים!

רצוי לדאוג לפינת מנוחה בחלל העבודה, כך העובדים יוכלו לאכול מבלי לשבת מול המחשבים ולנוח במהלך היום, ובייחוד כשהם עובדים שעות נוספות. על מנת ליצור אווירה מיוחדת ומשמחת במשרד, כדאי לרכוש פופים צבעוניים בשלל צבעים, מאחר והצבעוניות בעיניים מוסיפה לאווירה החיובית, שכן עיצוב עשוי להשפיע באופן משמעותי על העובדים.

הפסקת צהריים משותפת

כשעובדים יום שלם מול המחשב, כמעט מבלי ליצור אינטראקציה עם אנשים אחרים במשרד, זה עלול להוביל לשחיקה ואף לדיכאון. בכדי לסייע לעובדים שלכם לעבוד באופן יעיל, כדאי ליזום הפסקות צהריים משותפות לכל הצוות. בעולם ריאלי, זה אפשרי ליישום באופן יומיומי, אך במציאות שלנו, לא תמיד ניתן לערוך הפסקות משותפות, לכן מוטב לקבוע מראש הפסקת צהריים משותפת אחת לשבוע, בעדיפות ליום חמישי. כל העובדים יצאו לאכול יחדיו, ייהנו מזמן איכות ויבלו במחיצת יתר עובדי החברה. אגב, יש לא מעט משרדים שמאפשרים לעובדים לנוח במהלך הצהריים, אולי כדאי שגם אתם תשקלו את האפשרות.

 

שעות העבודה עשויות להיות מתישות. העובדים יוצאים מהבית מוקדם בבוקר ומגיעים מאוחר, כך שהם שוהים במשרד זמן רב יותר מאשר בבית. הנעימו את זמנם והעניקו להם את מיטב האפשרויות כך שהשהות במשרד תהיה איכותית ומהנה.

פורסם ב: ניהול עובדים
« הקודם
הבא »
כתבות שעלו לאחרונה
מגשימים את החלום: כל המידע על מציאת עבודה בחו"ל
קרא עוד ←

מגשימים את החלום: כל המידע על מציאת עבודה בחו"ל

מחפשים גיוון, מחפשים להכניס ריגוש לעבודה, מחפשים להתפתח באפיקים חדשים, מבקשים לבחון אלו דלתות עשויות להיפתח עבורכם בגין עבודה בחו"ל,

בעלי עסקים – כדאי שתעשו לעסק שלכם ביטוח!
קרא עוד ←

בעלי עסקים – כדאי שתעשו לעסק שלכם ביטוח!

בעלי עסקים בישראל? כמה אנרגיה וזמן השקעתם על העסק שלכם, זה שמפרנס אתכם ואת המשפחה שלכם בכבוד ושדרכו אתם עושים

חלל עבודה משותף זה Dogether: בואו להכיר את המשרדים הכי חמים בארץ
קרא עוד ←

חלל עבודה משותף זה Dogether: בואו להכיר את המשרדים הכי חמים בארץ

אם אתם מחפשים את המשרדים שיהפכו את העסק שלכם למצליח, יעיפו אותו למעלה ויאפשרו לכם להגשים חלומות חדשים, בואו להכיר

מערכת CRM לניהול העסק: כדאי שתכירו את מערכת Holistic CRM
קרא עוד ←

מערכת CRM לניהול העסק: כדאי שתכירו את מערכת Holistic CRM

ניהול איכותי של האינטראקציה עם הלקוחות שלכם – זה דבר אחד, שכל עסק בוודאות חייב לעצמו. הפתרון האיכותי לכך, הוא

כך עושים את זה היום – מערכות ניהול שכל חברה או ארגון צריכים להכיר
קרא עוד ←

כך עושים את זה היום – מערכות ניהול שכל חברה או ארגון צריכים להכיר

מגוון פיתוחים טכנולוגיים, מאפשרים כיום לחברות ולארגונים לנהל ביעילות את משאביהם העסקים. ERP בולט במיוחד בהקשר זה, כפתרון לניהול משאבים

מחפשים טונרים וראשי דיו למדפסת של העסק? דיו xl מציעה דילים משתלמים
קרא עוד ←

מחפשים טונרים וראשי דיו למדפסת של העסק? דיו xl מציעה דילים משתלמים

זה באמת לא משנה באיזה תחום העסק שלכם ואם אתם מנהלים משרד פרסום גדול, עובדים בתחום כוח האדם או נותנים

מקרה בוחן: הכירו את "קולגן פלוס" – איך הופכים עסק מצליח וחלוץ בתחום מסוים?
קרא עוד ←

מקרה בוחן: הכירו את "קולגן פלוס" – איך הופכים עסק מצליח וחלוץ בתחום מסוים?

להפוך לעסק מצליח וחלוץ בתחום תחרותי הוא לא עניין מובן מאליו. למעשה, המקרה של חברת קולגן פלוס הוא מקרה מרתק

החזרי מס לעצמאיים: דגשים חשובים מאת אבנר הייזלר 
קרא עוד ←

החזרי מס לעצמאיים: דגשים חשובים מאת אבנר הייזלר 

אם יש דבר אחד שבטוח בכול הנוגע לעצמאיים, זה שהכול הרבה יותר מורכב ובו זמנית הרבה פחות ידוע מראש. המיסים

מיתוג עסקים
קרא עוד ←

מיתוג עסקים

כל בעל עסק רוצה שהעסק שלו יצליח וייהנה מתדמית חיובית. כדי להשיג מטרה זאת, ההמלצה היא לעשות שימוש בשירות של

איך לייצר הכנסות נוספות לעסק?
קרא עוד ←

איך לייצר הכנסות נוספות לעסק?

הצורך להגדיל הכנסה הוא צורך ממשי של כל בית עסק, בייחוד בעידן שבו התחרות רק הולכת ומתגברת. כיצד תוכלו במספר

תפריט

  • עמוד ראשי
  • ניהול עסק
  • ניהול עובדים
  • הנהלת חשבונות
  • תנאי שימוש
  • מדיניות פרטיות
  • הצהרת נגישות

מי אנחנו

האתר שלנו עוסק בתחומי הכלכלה, פיננסים ועסקים לרבות ניהול של עסקים. תוכלו למצוא כתבות, מאמרים, טיפים ומידע בעל ערך רב עבורכם בתחומים אלו.

השארו מעודכנים

נגישות
הפסק נגישות
הצהרת נגישות
מסופק ע"י: sogo logo
גלילה לראש העמוד