מערכת CRM לניהול העסק: כדאי שתכירו את מערכת Holistic CRM

מערכת CRM לניהול העסק

ניהול איכותי של האינטראקציה עם הלקוחות שלכם – זה דבר אחד, שכל עסק בוודאות חייב לעצמו. הפתרון האיכותי לכך, הוא מערכת ניהול קשרי לקוחות ואחד השמות הבולטים והחשובים בהקשר זה, שמומלץ להכיר, הוא Holistic CRM.

רמה בינלאומית, התאמה מקומית

שוק ה-CRM העולמי וותיק ומפותח מאוד, אך מערכת מחו"ל חייבת להתאים לעסק הישראלי. להוליסטיק וותק וניסיון של 13 שנה והיא נציגה ראשית של חברת ZOHO העולמית בישראל. לכן, Holistic CRM הוא פתרון ברמה בינלאומית, עם התאמה מקומית מתקדמת. הוליסטיק מתמחה בהטמעת מערכות CRM של זוהו ובהתאמת התהליכים העסקיים של הלקוח למערכת זו. היא גם מסייעת בייעוץ ובהדרכה ומחזיקה מחלקת פיתוח מקצועית ומנוסה.

התועלות "בגדול"

בין התועלות הבולטות של שימוש במערכת זו, נמצאים:

– קבלת שיפור ניכר ביכולת הבקרה והשליטה על המתרחש בעסק, מהיבט ניהול קשרי הלקוחות ובכלל.

– קבלת תמונה מלאה על הלקוח ועל הפעילויות השונות סביבו.

– יכולת ניהול יעיל ויסודי של מאות ואלפי תהליכי מכירה ותהליכי שרות.

– יכולת קבלת החלטות משופרת ותגובה מהירה.

– זיהוי מגמות, כולל ברמת הלקוח הבודד (דוגמת אינדיקציות לנטישת לקוח קרובה).

– שימור לקוחות. יכולת משופרת לזהות את הלקוחות הטובים ביותר עבורכם, לשמור אותם אצלכם לאורך זמן ולהגדיל את הרווחים מהם.

– חסכון ניכר בעלויות תחזוקה ושדרוג, אוטומציה וייעול תהליכים רוחבי, אשר מקדמים חסכון בזמן ובכסף.

– הגדלת היקף המכירות, אשר מובילה להגדלת היקף הרווחים.

יכולות ספציפיות

רשימת היכולות של הוליסטיק ארוכה. אלה כמה דוגמאות בולטות לכך:

ניהול מכירות ושיווק

תמיכה בפעילויות החשובות מאוד של שיווק ומכירות בניהול העסק שלכם.

ניהול לידים

ניהול יסודי של נושא נקודתי וחשוב ביותר זה. ניהול הלידים סובל פעמים רבות מחוסר מיצוי וגישת ניהול לא מסודרת. כעת, יהיה ברשותכם פתרון יסודי ואיכותי לכך.

ניהול שירות לקוחות

שיווק ומכירה ללא שירות לקוחות יעיל, מהווים "גול עצמי". הוליסטיק מסייעת לספק לכך פתרון.

הפקת מסמכים

הפקת מגוון מסמכים חשבונאיים נפוצים.

חתימה דיגיטלית

יכולת שילוב חתימה דיגיטלית, אשר מעידה על אותנטיות מסמכים דיגיטליים.

יתרונות כשרות ענן

מעבר ליתרונות כמערכת CRM, להוליסטיק יש את הערכים המוספים של היותה מוצעת כשרות ענן. אלה כוללים בין השאר:

צמצום עלויות – החלפת צורך בבעלות על חומרה ותוכנה פנים עסקיות, במודל צריכה כשרות.

גישה גמישה – יכולת לגשת למערכת מכל מקום, בכל זמן, מכל מכשיר.

רספונסיביות – המערכת מתאימה עצמה למכשיר שממנו ניגשים אליה (בעיקר לממדי הצג). זאת, בין אם זה PC, טאבלט, סלולארי או מחשב נייד.

זמינות גבוהה – מדובר אמנם בשרות מרוחק "בענן". אין זאת אומרת שביצועי הגישה אליו צריכים להיות נמוכים. כיום מדובר בטכנולוגיה בשלה וכאשר עושים זאת מול מערכת איכותית כמו הוליסטיק, אין בכך כל הפרעה לפעילותכם השוטפת. אתם תיהנו מזמינות רצופה ומתקשורת מהירה ואמינה.

עוד לשירותכם

עם השימוש במערכת, תיהנו בין השאר מ:

– קבלת 3 משתמשים בחינם בעת ההרשמה.

– שינוע נתונים קל בין מערכות.

– אינטגרציה מובנית למערכות גוגל אפס ואאוטלוק של מיקרוסופט.

– זמינות בשלושים שפות, אשר כוללות כמובן עברית וערבית.

– סליקה ישירות מהמערכת.

לסיכום

השילוב של מערכת CRM בינלאומית מהבולטות ביותר, עם נציגה מקומית מובילה שעומדת לצידכם, הוא שילוב מנצח. כדאי לנצל זאת.

שאלות בנושא מערכת CRM לניהול העסק: כדאי שתכירו את מערכת Holistic CRM

מערכת CRM לניהול העסק

למידע נוסף על מערכת CRM לניהול העסק: כדאי שתכירו את מערכת Holistic CRM

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד