איך למשוך לקוחות לעסק בקניון: שלב הפיתוי!

הנה הגשמתם חלום! פתחתם עסק בקניון, וכעת מוכנים ומזומנים – עם הסחורה או השירות שאתם מציעים – למאות הלקוחות שיפקדו את בית העסק שלכם. קניון הוא מרחב מסחרי הומה אדם, מה שמקל על תהליך שיווק בית העסק וחשיפתו לקהל היעד. מלבד זאת, היתרון בעסק בקניון הוא הזמינות בכול מזג אוויר והפיתוי של הלקוח לרכישה: גם אם הגיע למקום עבור סידור קטן או ביצוע משימה. אבל כיצד מושכים לקוחות לבית העסק?

הנה דרכים לפתות את הלקוח לחנות או לדוכן שלכם:

לעיתים, למרות כמות הצרכנים שפוקדת את הקניון, ישנן חנויות או דוכנים שנותרים ריקים מלקוחות. במקרים כאלה שיפוץ הדוכן יכול לפתור לכם את הבעיה. נראות טובה יותר של דוכן, עיצוב מחודש של חנות, עיצוב ופתיחת חלון הראווה – יספקו מוקד משיכה אטרקטיבי יותר עבור הלקוח. מי שיבחר לשפץ דוכן, יוכל להוציא את הדוכן מהאזור המשעמם ולבחור בקונספט עיצוב מקורי, אלגנטי צבעוני ומושך יותר. מומחים בעיצוב חנויות ידעו כיצד לעורר בצרכנים משיכה והתרגשות על ידי בחירת אלמנטים עיצוביים.

שימו את הדגש על נגישות

כשאתם מקימים דוכן או שוכרים שטח לדוכן שלכם בקניון – וודאו כי ישנה נגישות למוצרים וכי המיקום נכון ונוח. לדוגמא: מיקום דוכן ליד מדרגות נעות, יהיה מעולה משום שכך ללקוח יש זמן להתרשם מהדוכן עם עלייתו או ירידתו במדרגות.

איך למשוך לקוחות לעסק בקניון שלב הפיתוי עידן בן אור

שלבו את צבעי המותג בדוכן שלכם

מומחים בתחום העיצוב מסבירים כי יש לייצר ייחוד בעת עיצוב הדוכן או החנות, תוך שילוב  צבעי המיתוג של העסק או של החברה בצבעי הדוכן. בכך יכול הלקוח לבצע קישור בין המותג לצבעים, וידע למצוא אתכם בקלות. חשוב כי העיצוב לא יהיה סטנדרטי – אלא מסקרן וייחודי.

הראו בכול שבוע סימני התחדשות

נסו לחדש בכול שבוע את חלון הראווה, וליצור רעיון עיצובי מוביל וממוקד. לדוגמא: בימי החורף אפשר לייצר תפאורה מושלגת ונוצצת בחנויות אופנה. את החלון אפשר למלא בובת ראווה בגדלים של בני משפחה, הורים, ילדים, סבים ואף בעלי חיים ולהלביש את הבובות בפריטים חורפיים. את החלון אפשר לעצב באמצעות אביזרים, וליצור חצר מושלגת ואף להוסיף איש שלג, מזחלת, עץ ירוק מושלג ועוד. בכך אפשר לייצר אווירה נכונה. דוכנים יש לעצב על פי המוצרים המרכזיים שאותם מוכרים, תוך שמירה על סדר ואלגנטיות מעורבת בצבעוניות.

זכרו כי גם אתם חלק מהתצוגה

זכרו כי גם אתם משפיעים על מראה החנות והאווירה, לכן יש להפגין ידע, לייצר קשר עין ושיחה עם לקוחות עוברים ושבים ולהגיע בלבוש ייצוגי אל החנות או הדוכן. נסו לצ'פר לקוחות במתנות קטנות או בדוגמיות של מוצרים והפגינו מיומנות. צרו סביבכם קהל כדי לייצר עניין סביב הדוכן.

 היעזרו באנשי המקצוע

אם אינכם מצליחים להפוך את החנות או את הדוכן לבולט, נגיש, מעוצב בצורה נכונה ואטרקטיבי – העזרו במעצבים שעוסקים בעיצוב מסחרי של חנויות, דוכנים, חלונות ראווה ומרחבים עסקיים. בהצלחה!

 

שאלות בנושא איך למשוך לקוחות לעסק בקניון: שלב הפיתוי!

איך למשוך לקוחות - לעסק בקניון שלב הפיתוי עידן בן אור

למידע נוסף על איך למשוך לקוחות לעסק בקניון: שלב הפיתוי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד