ניהול ישיבות צוות: 7 טיפים ממנהלים מנוסים

ניהול ישיבות צוות

עבור חלקנו, ניהול ישיבת צוות יהיה קל יותר, בעוד שחלקנו האחר עשוי יהיה להתקשות עם ניהול של ישיבה מסוג כזה. 7 טיפים מעולים ממנהלים מנוסים, שיגרמו לישיבת הצוות הבאה שלכם להרגיש ולהתנהל אחרת לגמרי.

בעוד שבארגונים מסוימים ישיבות צוות הן מינוח די זר, בחברות אחרות ישיבת צוות מתקיימת פעם בשבוע. האם יש צורך ממשי בישיבות אלו בכל חברה וארגון? ובכן, אין ספק שישיבת צוות עשויה לתרום רבות לתהליכי גיבוש בחברה, לתהליכי הזדהות עם הארגון, לתהליכי הפרודוקציה בחברה ועוד. אז אם כך, כיצד ננהל ישיבת צוות באופן מוצלח, מוביל וקולע? 7 טיפים לניהול ישיבת צוות.

  1. ציוד שמומלץ לשכור או לרכוש עבור ישיבת צוות

אם ברצונכם לנהל ישיבת צוות נכון ובאופן מוצלח, אין ספק שכדאי לשכור ציוד מסייע. תוכלו לעניין את העובדים בישיבה באמצעות השכרת מקרן להצגת התוכן שלכם, תוך שאתם מסתייעים במקרן הכי איכותי ובמחירים הכי אטרקטיביים.

בימינו הדיגיטליים, מאוד פשוט לאתר ציוד מקצועי לישיבות ולמנהלים. כל שעליכם לעשות, זה פשוט לשאול את דוקטור גוגל לגבי השכרת מקרן למשרד קטן או גדול.

  1. הקשבה לעובדים

יהיה מומלץ להקשיב לעובדים, אך כמובן שבצורה מסודרת ומאורגנת. ברגע שהישיבה תהפוך להתלהמות כללית ובקול רם, אכן איבדתם מהיכולת שלכם להובילה. אם תרצו, תוכלו לקבוע זמנים מוגדרים במהלך הישיבה עבור תלונות או בקשות.

  1. לא לשכוח להוקיר ולשבח את עובדיכם

גם במקרים בהם עובדיכם מתלוננים, או מרגישים שמא נגרם להם עוול כזה או אחר, אל תשכחו להוקיר את בקשותיהם, לכבדם ולשדר להם את המסר הברור והאחיד – בקשתך נשמעה והנושא בהחלט יהיה בטיפול החל מעכשיו.

  1. שיתוף העובדים בהצלחות החברה ברמת המקרו

אם הארגון הגיע להישגים מרשימים כלשהם, בהחלט מומלץ לשתף את העובדים בכדי לגרום לתחושה של גאוות יחידה. אתם מוזמנים לשתף את העובדים בהצלחות הארגון, הן ברמת המיקרו והן ברמת המקרו. באופן הזה, הם ירגישו הרבה יותר שייכים.

  1. נשנושים בישיבת צוות – מומלץ או לא?

אוקי, זו שאלה טריקית. אין ספק שנשנושים עשויים לשפר את הריכוז של העובדים במהלך ישיבת הצוות, אך הם יכולים לעשות גם בדיוק את ההיפך. כיצד הם יגרמו להיפך? האוכל הופך להיות ה-ISSUE המרכזי במהלך הישיבה. אם כך, אולי כדאי לייעד תקציב נמוך עבור מזון פשוט שלא מצריך התעסקות (לא מריחה על קרקרים וזיתים, אבוקדו וסלט ביצים…)

  1. עדכון נושאי הישיבה מראש

תוכלו לעדכן את עובדיכם בנושאי הישיבה מראש, כך שהם יקבלו את התחושה שאתם מאורגנים ומסודרים, חדורי מטרה. ברגע שהכול ברור מראש, אין ספק שהרושם המתקבל הוא הרבה יותר מקצועי, מתקבל הרושם שניתן לסמוך עליכם. מלבד זאת, ידיעת נושאי הישיבה מראש, תמנע מכם לשוחח על דברים לא רלוונטיים במהלך הישיבה עצמה.

  1. התייעצו עם עובדיכם

לבסוף, ההמלצה הכי חמה תהיה התייעצות עם עובדיכם. אם אתם מרגישים שישיבת הצוות מפספס את מטרתה, בהחלט מומלץ להתייעץ עם העובדים ולשאול אותם, כיצד הם רואים את הישיבה מתקיימת? במה הם יכולים לסייע בכדי לשפר אותה ולהפוך אותה לאפקטיבית יותר?

בהצלחה!

שאלות בנושא ניהול ישיבות צוות: 7 טיפים ממנהלים מנוסים

ניהול ישיבות צוות

למידע נוסף על ניהול ישיבות צוות: 7 טיפים ממנהלים מנוסים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד