איך לנהל ולשווק עסק קטן בתחום הפקת אירועים?

אם אתם אוהבים ליצור דברים חדשים ומרגשים, יש לכם חזון ואתם טובים בניהול וארגון, יכול להיות מאד שכדאי לכם בהחלט לחשוב על התחום של הפקת אירועים. זה לא חייב להיות משהו גדול ובומבסטי בהתחלה. בשביל הצעדים הראשונים שלכם, בחלט מספיק שתפיקו אירועים קטנים לחברים קרובים ומשפחה בתעריפים זולים יחסית. אחרי כמה אירועים כאלה כבר תבינו בעצמכם בקלות אם זה דבר שמתאים לכם ומעניין אתכם או שאולי כדאי לשקול כיוון אחר. בנוסף, אם זה אכן משהו שעובד לכם טוב, אתם תראו שהגידול הטבעי של העסק לא יאחר לבוא. אז איך עושים את זה? ובכן, יש הרבה דברים חשובים לקחת בחשבון, אבל נביא לכם כאן בקצרה רק את הצעדים ההכרחיים והחיוניים ביותר.

אתר אינטרנט

אחרי שכבר עשיתם כמה פיילוטים מוצלחים ואתם מוכנים לצאת לדרככם, אחד הדברים החשובים שכדאי לעשות הוא לבנות אתר אינטרנט שמספר עליכם ומציג את העבודות שלכם. הסיבה שזה כל כך חשוב, היא שמדובר בתחום בו אנשים רוצים לראות קבלות, ואתם תהיו חייבים להראות להם בקלות מה אתם יודעים לעשות. האתר של חינה מלכה בכתובת https://malkahena.co.il/ הוא דוגמה מצוינת למשל. תוכלו לראות כאן איך מפורטים השירותים השונים המוצעים, תמונות מאירועים קודמים, טיפים ומידע חשוב על אירועי חינה ועוד. במרבית המקרים, לקוח שפונה לשני ספקים כאשר אחד מהם הוא בעל אתר והשני לא, במרבית המקרים ייבחר זה עם האתר.

איך לנהל ולשווק עסק הפקת אירועים

לתת שירות כולל

מי בעצם רוצה וצריך שירות של הפקת אירועים? במרבית המקרים מדובר באנשים שפשוט רוצים שקט, לא מעוניינים להתעסק בעצמם בהפקת האירוע ובתכנון וחשיבה על הפרטים הקטנים ומעדיפים שמישהו יתכלל את הכל בעבורם. על כן, אם תדעו רק להציע שירותי הסעדה ולא תעסקו בעיצוב, או אם תדעו לספק מוסיקה למשל אבל לא תתעסקו כלל באוכל, יש סיכוי שיעדיפו מישהו אחר על פניכם. על כן, מומלץ מאוד להתמקצע ולהתמחות בתחומים השונים בהפקת אירועים כדי לדעת להציע ללקוחות שלכם שירות שלם שסוגר להם בטלפון אחד את כל הפינות.

קידום איכותי

בתחילת דרככם אתם באופן טבעי עדיין קטנים ואף אחד לא מכיר אתכם. על כן, תצטרכו לעשות צעדים שיבססו את השם שלכם, בייחוד באזור בו אתם מתכננים לפעול. רצוי מאד לדאוג לקידום ממומן נקודתי ואיכותי באזור שלכם ברשתות השונות כמו פייסבוק וגוגל. הרעיון פה הוא ליצור מותג מוכר וברור שאנשים יחשפו אליו פעמים רבות בנקודת זמן מסוימת וכך השם שלכם יתחיל לחלחל לתודעה. זכרו כי בתחום הזה שיטת הפה לאוזן עובדת בצורה הטובה ביותר. לכן, לאחר שתרימו כמה אירועים מוצלחים שאנשים ייזכרו לטובה, תשימו לב כי העבודה תתחיל לזרום מעצמה ושתזכו ללא מעט פניות חדשות.

 

 

שאלות בנושא איך לנהל ולשווק עסק קטן בתחום הפקת אירועים?

איך לשווק ולנהל עסק קטן הפקת אירועים

למידע נוסף על איך לנהל ולשווק עסק קטן בתחום הפקת אירועים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד